♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, June 19, 2011

Tahniah Saleha ♥ Hadi.

18 Jun 2011. sejarah baru tercipta bile sahabat lame telah mendirikan rumah tangga. weyh! jadi bini orang dah. 


oleh sebab teruja melampau. kitorang pi jugak mase majlis nikah die. kiut2 je pengantin. geram aku tengok. haha. macam tak percaya je membe aku sorang ni dah jadi milik orang laen secara sah. 


dengan 2 kali lafaz. Nur Saleha Sallehudin sah menjadi isteri kepada Abdul Hadi Salleh. tahniah both of u. 


tema malam nikah dengan bersanding cantek siot. hitam putih yang sweet. pengantin dua2 putih. memang match abes lah kan. 


so, tak gune banyak cakap. korang layan lah gambo2 ni. aku random kan dari 436 gambo. giler banyak gambo aku amek. ni lah akibat teruja melampau.


kitorang jadi mangsa tanduk crown die. -.-"

si isteri muke siyes ni

sang suami muke excited. :)

muke suami mmg tak blah.

air mata seorang ayah.

muke relax je mase akad nikah tapi boleh dengo bunyi 
dupdap jantung. :P

saye nak amek gambo. makcik tido pulak.

teruja abes nih. :)

hamboi. dah jeling2 nih. ehem2. bagi signal tu. :P

korang bile pulak? upss. haha


muke lega. :)

antara kami berlima. aku je bulum ade calon. :(

bile diorang dah prektis. okeyh! 
cooooming sooooooooon :)

malam nikah dan berinai serba putih. lawo!

motif gambo? -.-"

bajet2 kiut lah tu. :P

jackson :)

muke tak sabo ni. excited. haha

malu-malu konon. 
*abaikan orang sebelah tu*

 manje2 gitu. :]

bersanding tema hitam. cantek!


perut dan kenyang. hati dah senang. kitorang pun balek lah. tahniah leha! kami doakan korang kekal hingga akhir hayat dan sentiasa dibawah keberkatan Nya. 
jurufoto entah ape2 pada hari kejadian. :)

lepas ni kalau nak dapat anak tu. havoc2 lah ye. tak sabo nak tengok anak korang.

lepas ni turn sape pulak. ha! tunggu. :)

Lafaz Nikah. :)
 
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment