♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, June 2, 2011

Yeah! merasa duet gaji lagi.

lepas 3 minggu aku start keje. akhirnye merasa jugak aku duet gaji hasil keringat tulang 4 kerat dan lemak beberape gram ni.. sungguh berpuas hati walaupun setiap hari khamis aku akan dapat 1 assignment baru dari boss aku sendiri.. ingat belajo je ade assignment. -.-'

walaupun tak beso mane gaji aku ni. tapi ade rase kesyukuran jugak lah.. seronok bile pegang duet sendiri.. excited giler. haha! ngek.

tapi aku ade azam la siot. nak berjimat cermat! yeah! aku nak simpan duet ni sikit dan buat duet belanje sikit.. tak mau membazir. hehe.. maklum lah.. hutang dengan ibu harus aku lunaskan. huhu.

dan! aku paling suke keje luar lah.. elaun seronok.. hehe.. 

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment