♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, June 12, 2011

Polymer ni menaalah mende pulak?

mencari sesuatu yang kiut macam aku?? tak payah pikir panjang. haha. aku sebenarnye nak promo sikit pasal satu menatang ni yang aku rase kiut lah. ni sume sebab kawan sekerja aku ni dok promo kat aku. dengan itu aku pun tertarik2 lah bile tengok tu kan.

mende ni keychain je tapi aku salute kat hasil seni die ni. sebab sangat halus okeyh. uniks pulak tuh. 
 same kan dengan biskut chipsmore bebetol tu.
paling stylo! belakang ni boleh tulis name. :]
seni kek ni paling kiut bagi aku.
sebab mende ni buat aku lapo la siot! ><
paling bestnye korang boleh create korang nak pattern camne untuk keychain korang tu. tapi janganlah mengarut sangat. kesian orang tu nak design. dah! dah! korang pi tengok kat Facebook die ni. or pi kat Blog die nih. wokeyh. selamat bersuka ria.

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment