♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, February 24, 2011

Akukah?

aku tak tau tujuan asal aku tulis entry ni.. maybe disebabkan aku terasa nak muntah pastu bagi kat badang makan bile duk ngadap buku2 ni je ha! sume ni gara2 nak midterm ah.. adushhh! tula.. gedik.. study last minute.. hamek ko!


ok.. tadi mase duk sedap godeh2 segala jenis folder dalam lappy aku ni.. tup2 aku jumpe folder budak hingus.. tapi tu bukan bermaksud budak ni berhingus je.. sbb mule2 pun aku pikir yang same.. haha! bile aku double klik je.. pup! kuar gambo aku mase kecik2.. aha! macam mane aku boleh tak perasan aku simpan gambo ni.. +_+"


meh aku share dengan korang.. korang tak suke, tapi aku suke.. sbb SUKEhati aku la.. ^^



tgk! dulu aku rajin memasak.. ;p

pakai bedak kalau tak bertepek2.. mmg tak sah!


arghhh! macam tak percaye je tu aku.. kejap2!
korang fokus kat budak comey pakai gaun yang tgh senyum tu je!
dulu rambut aku maintain panjang..

pastu jadi pattern rambut camni plak..
jgn fokus muke tu.. haha!

makin beso makin pendek rambut.. huhu..
haaa.. mane aku? cari sendiri..

seluar aku tu.. alahai~

dulu senang je nak dapat anugerah dekan..
sekarang? perghhh! pikir sendiri la..

kecik2 lagi aku dah tunjuk aku ni kakak yang penyayang.. ;p

panjat pokok? bergayut2? sume ni.. 
aktiviti wajib kitorang bertiga..
sekarang nak panjat2 ni.. boleh.. tapi kene la cover2 sket kan.. ^^

kalau mate korang tajam.. atas dahi aku tu berbalut..
ape sbb? sbbnye! tu kesan jahit jatuh toilet.. sampai sekarang ade lagi..
aku tak maen la patah2 tgn ke kaki ke.. aku suke jahit2.. ;p

ok! yang ni tak menahan aku tgk..
abg aku ala2 alim.. adek aku paling cool la kan..
tang aku! masyaallah.. tudung tu dah cantek..
tup2 baju aku tu.. ish3.. @_@

eyh? hehe.. sayang ibu dgn ayah! 

p/s: okey.. sekian terime kaseh.. kene sambung study! #_#

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment