♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, February 27, 2011

Segmen: Saya Dan Nama Blog

aku buat entry ni pun atas permintaan kawan aku.. oleh kerana die pun dah tag name aku kan.. aku pun nak test2 la market kan.. haktuih! udah2.. aku saje nak turut serta dalam contest ni.. cop! ni contest ke.. urghhh.. dok tahu ler.. layan jela.. korang2 pun boley mai usha2 kat sini.. 


mule2 kite kene tauk la header ni dulu..



pastu tinggalkan name url pulak.. ni url aku.. http://jagungsedap.blogspot.com/.. then aku kene cite la ape pasal la aku letak name jagungsedap.. byk2 name.. makanan jugak yang aku letak.. sekarang aku cite ye.. aku letak name ni sobab.. dolu mase aku kecik2.. aku adalah insan yang suke makan jagung.. urghhh! kire feveret ah.. ibu aku cakap.. aku kalau pi paso.. mende laen aku tak cari.. aku mesti cari jagung dulu.. n mostly aku cari jagung rebus ah.. sbb jagung tu beso.. (padahal same je +_+").. jagung bako pun sedap jugak.. aku boleh merajuk kalau ibu aku beli jagung kat paso pastu tak tinggalkan aku punye part.. majuk bukan takat time tu je.. kadang2 makan mase seminggu kot.. ok gediks! aku tau.. tapi nak wat lagu mana.. dah pe'el camto.. jadi nak pujuk aku boleh gune jagung jugak.. tapi jagung dah masak la.. kot jagung mentah.. memang aku tak layan ah.. sekian terime kaseh.. tu jela reason nape name blog aku camto.. ^^

aku nak tag :


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment