♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, February 26, 2011

Celebrate Burfday with Joy ♥

Semalam petang aku pi sambut burfday ex-housemate n new housemateku.. upss! cop2.. perasan tak.. aku tukar fonts.. haha.. perlu ke bagitau.. HARUSLAH.. ok2.. sekarang kite balek ke cite asal.. actually today my ex-housemate punye burfday.. tapi kenape new housemate aku pun terlibat? sbb burfday die dalam bulan yang same.. alang2 kan.. sambut la sekali.. die tak tahu pun kitorang ni nak sambut burfday die.. hehe.. konon2 suprise la.. toink2! kitorang pi celebrate kat Mydin MITC, Melaka.. bajet tok standard student2 la.. 


Radix Fried Chicken! terime kaseh untuk tajaan anda.. ^^
tajaan otak aku.! beli berbayo la weyh.. adeyhh!

slogan ni weyh.. INGAT AYAM INGAT RFC.. lawak2.. ^^

jelas kebahagiaan kami! yang tak blah bile diorang siap ade countdown nak nyanyi lagu burfday.. pastu macam2 pattern lagu duk bantai nyanyi.. ><

kek burfday.. haha! kiut2 je kan.. ^^

yang kad ade gambo tu.. aku yang buat.. special utk diorang.. 



yang terlibat dalam aksi wakanabeb ni adelah dalam 9 orang lepas tolak 2 orang burfday girls.. bikin kecoh je budak2 ni kat RFC ni.. haishhh.. naseb baek la tak ramai orang.. 

burfday girls! 
(kiri) cik ADILAH & (kanan) cik NAZIRAH

new housemate si dila.. ex-housemate si nazirah.



burfday girls makan kene catu.. kene kongsi pinggan.. 
kongsi ayam.. sadis sungguh.. haha..




lepas kitorang lepak dengan begitu lame dekat RFC tu ditambah plak dengan kekecohan yang dibuat sbb masing2 syok cite macam2.. haishhh.. tapi sebelum tu harus la singgah2 kat PC Fair.. wahhh.. rugi kalau tak pi weyh.. bukan nak beli pun.. saje gedik2 nak jalan2.. woot woot.. patu kitorang pun blah pi la solat maghrib kat masjid Al-Alami kat area mitc tu jugak.. then masing2 blah la balek hostel kan.. lepas kitorang blah.. bape banyak blah daaaa.. pekerja kat RFC tu mesti bosan sbb tempat tu dah sunyi.. haha..mengarut.. sampai hostel je.. jadi laen plak plannye.. tetibe nak tengok cite KHURAFAT.. sbb kawan aku baru abes download.. pastu nak testing la speaker yang die baru beli kat PC Fair tu kan.. sengal ah.. takut memang takut.. tapi takde lah seram terlampau pun.. berlagak ni.. haha! ;p

perasmian pendrive baru ni.. mengarut.. ><

ha! yang mane aku.. konon tak seram..
hampeh.. sepanjang cerite macam tu.. ><



pakcik 'wayang' kitorang.. credit utk Luayy dgn Habib.. terime kaseh..

special love for both of u gegurls..! HAPPY BURFDAY.. nak kene bagi ucapan ke..? sume ucapan dah basi la weyh.. tapi aku doa korang sentiasa dibawah keberkatan Nya.. insyaallah.. amin.. 

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment