♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, February 19, 2011

Sile SUKE!

entry kali ni aku nak cite sket pe'el pelik aku ni.. pe'el yang satu ni.. tak tau la ikut sape.. darah ayah ke ibu ke.. ke sindirian berhad punye.. ayoyoyoyo.. aku pun risau dah ni.. tapi takde la mengerikan sangat pun.. pe'el aku ni! aku suke bebeno tengok pompuan cantek.. diulang bagi yang kurang kejelasan.. aku SUKE tengok POMPUAN cantek.. ayark! pompuan ok.. tapi tu bukan bermakne aku ni tak straight.. adeyhh! aku tetap ade nafsu pada lelaki.. sbb pompuan diciptakan dari tulung rusuk lelaki.. rugi bagi pompuan yang rase diciptakan untuk tulang rusuk pompuan jugak.. faham kan maksud aku.. tak faham? loading lagi? tenung la sampai faham okey!


cakap banyak tak guna jugak kan.. meh aku tunjuk kat korang antara muke2 pompuan yang sangat gorgeous bagi aku! siyes punye gorgeous beb! aku tak tipu.. meh sini usha.. memule aku nak cite pasal artis dolu.. 


memule tengok die ni!
|
|
|
|
|
|
|
\/

HELIZA HELMI


aku start minat kat die ni since die masuk akademi fantasia lagi.. suke giler tengok die.. tapi time tu die takde la femes.. cume naek rating bile die pompuan pertama bertudung yang dapat masuk final AF tu.. since situ la aku giler punye suke tengok die ni.. aku suke tang mate die.. mak aih! tergoda2 aku.. hek! aku sendiri geli.. tapi siyes la.. memang mate die ni sangat la shantek.. 

antara aksi pelik2 die yang aku suke.. pelik camne pun.. 
die tetap tomei! 

nampak! shantek kan! arghhhhh! aku geram..

p/s: nak lebih2 gambo die.. korang usha la kat sini!

pastu yang ni plak..
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

AVRIL LAVIGNE


minah ni aku minat since die nyanyi lagu complicated yang dulu zaman2 aku memang femes.. terus aku suke giler kat die.. asyek download gambo dengan lagu die je.. penuh seyh hd aku time tu.. tapi aku tak kesah.. haha.. aku suke bile die senyum.. tang gigi die taring auum aumm tu yang aku suke.. ade yang cakap gigi die aumm aumm tu tak cantek.. tapi ade aku kesah.. lantak ah.. tapi! sedih sob3 :'(.. die ni dah jadi janda.. urghhh.. alahai.. gumbire wooot2 :).. bile die makin hot skang.. 
gigi auumm aumm ><


p/s: meh usha sini!

pastree yang ni plak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

SELENA GOMEZ


sape ni? ha! siyes memule aku tak kenal pun.. tapi sejak aku terjoin banyak kali tengok cite Wizards of Waverly Places.. terus aku syok tengok die.. ha! toksah pikir laen.. aku suke sbb die sangat lah kiut! tu je! sbb die KIUT! ok.. memang ngarut.. dah aku kate.. pe'el aku ni pelik.. urghhh. =_='

pernah dop tengok cito ni? memule mase aku tengok..
cite die macam ngek2 je.. tah ape2.. pastu syok tengok cite ni 
sbb ade selena tu.. haha!

p/s: lebih2 korang klik sini!

ade lagi ni! haaaa.. ingat dah abes ke.. tengok ni..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

SONG HYE KYO
송혜교


without make up pun die tetap gorgeous!! 

memule memang aku tak bape nak kenal sangat la dengan si kawaii ni.. tapi aku start sakit aty tengok kejelitaan muke die since tgk cite Full House.. banyak je drama yang die berlakon.. antaranya yang aku hengat la kan.. cite Guardian Angel, First Love, My Girl and I.. tu jela yang aku hengat.. sbb die ni artis korea.. maka kulit muke die la yang jadi daya penarik! siyes licin giler.. aku jeles ni.. #_#.. owh yes! mengikut kabar kipas angin.. die ni skang tengah dating dengan Hyun Bin.. OhMyGucci!! 

sume peminat Hyun Bin.. anda boleh mule jeles skang.. x]

cantek kan! urghhhh!
pengsan jap..=_='

kite sambung lagi ni.. haha.. kasi korang bosan..cekidaud dis..
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

YOON EUN HYE
윤은혜




aku start tengok die berlakon dalam cite Goong.. cite maharani ade epal kat rambut atas kepala.. ibu aku yang cakap.. huhu.. siyes lawak.. tapi maharani tu jela yang lawak.. antara cite laen.. Coffee Prince, My Fair Lady.. yang laen korang cari sendiri.. ha! sbb aku suke tengok die adalah kerana gigi die.. gigi arnab die tu.. cantek weyh!

nampak tak gigi arnab tu? kiut2.. 

p/s: tekan sini plak..

ok! stop dulu untuk artis2 ni.. ramai lagi sebenarnye.. tapi ni kire yang top la.. takde continue2 ye entry ni.. toksah risau.. sekarang kite sambung pulak pasal yang bukan artis.. ahhha! ini yang aku pun kompius.. sbb tetibe dorang jadi femes kat mate aku.. haha.. :P .. jom cekidaud!

this lady first.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

ADIELA RIDZUAN


sape ni? sape? sape? korang pun tak kenal gak kan.. ha! tapi korang nampak tak? nampak? betapa sangat gorgeous nye die ni.. aduhh! kalau aku lelaki, mau gugur jantung aku ni.. syukran aku ni pompuan.. :P .. aku sebenarnye takde la nak kenai pun die ni.. kire aku pun first time gak la tengok die ni.. sume ni gara2 aku tgh syok blogwalking.. terbukak blog die.. terpana sat aku! siyes cam minah arab.. perghh! sakit aty aku tengok.. cun abes! pastu gaya tudung die plak memang stylo milo la kan.. 

tengok! lesung batu die ni sangat shantek!
2 biji tahi lalat kat tepi tu penambah perisa seri muke die ni.

haha.. kantoi amek gambo ni kat blog orang.. hek! 
she's got a boypren sudah.. ^^

p/s: sory sis.. amek gambo ni dari ur blog.. meh kite usha kat sini!

okey! next pula..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

IRINE NADIA MARCELLO


yang ni sape plak kan.. huh! aku pun tak kenal lebih2 jugak.. tapi sebab die cantek la aku sebok2 nak amek tau.. ha! sengal di situ.. maybe ade antara korang yang dah kenal die ni kan.. aku bukan tau ape sangat pasal die.. yang aku tau.. aku suke tengok die sbb die lawo.. pelik tol ko ni piza oit! +_+"



tengok! sentap aku tengok.. die ni tomei sungguh!
mate die shantek weyh..

bile si comei menjadi milik orang.. arghh! sesuai! 


sori sis.. copy from ur blog..

p/s: duk tengok ape lagi.. klik kat sini!

sekarang yang ini.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

HANIS ZALIKHA

yang ni mesti ramai dah kenal kan.. untuk pengetahuan korang.. aku takde la bape nak kenal sangat pun.. tapi lepas tengok kecomelan die ni.. aku pun sebok2 la nak amek tau kan.. sapekah die ni.. yang aku tau la.. die ni model + pelajar + pelakon sambilan.. maaf jika tersalah.. tapi die sangat comel.. tang die senyum tula yang aku suke.. kiut seyh! jeles ah! =_='


owh! doesn't she look gorgeous?! senyuman gigi die yang cun beb!


p/s: sory sis.. copy from ur blog.. korang2 boleh usha kat sini!

aha! ade lagi la.. x]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

CIK EPAL


yang ni aku siyes tak tau name die.. aku kenal pun sbb aku syok blogwalking je.. die ni pun kiut2 jugak.. nampak kan? hehe.. tang pipi die yang aku geram.. tak same ok macam pipi aku yang selalu jadi mangsa tarik kengkawan.. haishhhh.. +_+"



kiut kan! sory sis.. copy from ur blog..

p/s: meh kite klik sini!

okey! yang ni tak berape nak last la kan.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

tadaaaaaaaaaaaaaa~
NUR SYAHIRA


jangan cakap yang ni pun sbb blogwalking jugak.. huh! memang bukan itu yang aku nak cakap.. minah nget senget ni kazen aku daaa.. kitorang 1 umo.. cume laen bulan je lahir.. cantek ke die ni? kiut ke? asal nak masukkan die dalam list plak.. haishhh! bukan cun melecun meletop macam list2 kat atas tu pun.. hurmmmm.. ade betol jugak.. tapi! sukati aku la.. dah aku nak masukkan dalam list.. die memang tak sekebabom macam list kat atas.. tang mane yang aku suke die..? ha! tu rahsia.. kang ko tau ira.. malu la aku.. hahaha! :P

yela! baru perasan.. ko ni takde la lawo mane pun.. haha.. lex la der.. wa kasi promo lu ni.. lu toksah risau.. lu kene belanje wa makan eskem mahal2 pasni.. ;p .. dah2.. lu toksah nak kembang2 sangat.. kang koyak suar tu plak.. bikin malu saja.. bangga2 tu kembang kan hidung lu je.. 

p/s: mai la klik kat sane! x]

AND! the most gorgeous women i have ever seen goes to..
treng teng teng teng..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

NURUL HAFIZAH
|
|
|
|
|
|
=
punye ibu daaa... ;p
ROKIAH AYOP 

wah.. muke sendiri pun nak interprem jugak.. haha.. oleh sebab ibu aku ni pemalu kalau nak amek gambo.. maka amat payah nak amek gambo die sorang2.. nanti mesti die cakap " ko ni dah takde keje ke? ".. eleh.. malu2 konon tapi mahu.. :) .. korang boleh cakap ibu aku ni tak sehebat listing kat atas.. tapi sbb she's my mum.. she always the gorgeous one in my heart! uuuu walaa! sbb die sangan menarik hati.. ermmm.. die merupakan ibu yang sangat teramat la penyabo.. walaupun ade gak mara2 kan.. tapi mara die tak pernah lame.. macam mane jahat nye pe'el anak2 die.. die tetap sabo.. tak pernah pukul2 pun.. aku adalah antara yang tergolong dalam kategori anak2 die yang pernah menyakitkan hati die.. maafkan akak ye.. (wah.. ade scene touching2 plak).. maka die aku letakkan sbg yang paling GORGEOUS♥ ok.. no more description.. :)

fiuhhhhh! maka.. tamat la sudah riwayat hikayat cerite panjang ku ini.. ape korang rase..? gorgeous tak mereka2 tu.. tapi korang jangan pikir jauh sangat plak.. niat aku masih betul ok.. aku cume suke melihat antara keindahan wajah ciptaan Tuhan.. naluri aku masih pada kaum adam.. woooot woooot ;P.. but! aku maseh rase bersyukur kerana dikurniakan wajah yang sempurna.. Alhamdulillah.. 

nak selit jugak gambo aku.. x]

          zaman2 sem 1 dulu.. muke innocent abes.. 
           pipi belum cukup gebu macam skang.. ><

zaman sem 4! hamek ko.. 
tumbesaran yang maha sehat.. ayark! +_+"
maaf.. tiada tempahan! ;p

sekarang tammat la sudah ok entry ni.. 
terime kaseh kerana membaca.. ^_^


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment