♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, February 21, 2011

Sambutan Maulidur Rasul

maaf mengalami kelewatan dalam menghapdet entry ni.. sbb nye aku baru je dapat gambo2 ni dari jurukamera.. wahh! ayat skema.. pedulik.. back to cite asal nye.. majlis ni disambut secara sederhana oleh warga kolej kediaman aku.. walaupun tak megah2 kan.. tapi tetap meriah.. aku telah dikerah bangun pagi untuk turut serta berarak.. alaaa.. keliling kawasan perumahan ni je.. tapi best woooo! berarak sambil berselawat.. siyes lame aku tak wat sume ni.. rase best giler! 


sebelum berarak.. tu kaen rentang kos aku.. wahhh! 
yang ni sume junior2 aku.. excited weyh..

wahhh! kitorang yang sempoi.. ^^

abes je adegan kitorang berarak yang tunggang langgang tu.. kitorang dengo plak ceramah.. ha! dengo je perkataan ceramah.. kompem2 dalam mindset dah pikir.. "perghh! sure aku tido nanti".. tapi! yang ni penceramah nye stylo milo la.. syok abes weyh.. aku jadi syok plak dengo ceramah.. ustaz muda la weyh! mau tak syok nak ngadap muke die.. tapi! input tu yang penting! haishhhh.. laen plak pikir nye.. :P .. habesh je cegamah.. kitorang pun dapat makan.. pastu balek umah la.. sekian terima kaseh.. ^^


aku tu! aku tu! haha.. ;P

tengok tu! tunggang langgang.. ish3..

arrow merah tu! haha.. aku la.. ><

seronok beronokronok budak2 ni.. 
yang depan tu bajet ah.. ><

p/s: oleh sebab gambo aku tak banyak.. maka aku pun tak mau la update bebanyak.. haha.. sekian untuk tatapan korang.. cinchow!

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment