♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 21, 2011

bangun pagi di hari cuti!

aku dipakse bangun pagi hari ni.. penat aku mindset kan otak ni nak bangun lewat.. sbb aku takde kelas.. ishhh.. tapi tup2..


" piza! piza! piza! bangun!"


" lemoooooon! bangun la! jom la.. nanti ko bangun aku masak air.. aku wat kan nestum ea.."


aduuuuhh.. ape ni..?? mengapakah..?? aku pun mengeliat dan bangun sambil wat sore2 sedih plus nanges ngade2.. -_-"


" kenape ni? nak ape?" aku mule bersuara dgn sedih giler..


" atul ajak pi panjat bukit beruang.."


" lemon! cepat la.. bangun la.." sambil atul ni terkeseng2 kat katil aku.. haishh!


" nape tak cakap semalam.. ishhh! " 


aku pun kene la bangun kan.. demi kawan2.. tak sanggup nak hampakan.. yang aku perasan.. aku sentiasa jadi mangsa kene ikut.. tapi aku tak kesah pasai aku suke jengjalan ni.. heeee.. jadi bergerak la kami ke bukit beruang tu untuk panjat bukit.. excited2 tapi ngantok.. 





bile penyakit beruk2 kat situ berjangkit.. 
mcm ni la.. +_+"




ape yang korang pikir kan.? +___+



tak cukup ahli la.. sorang lagi tak dapat ikut pasai pi bekpes dgn family die.. yang ni kat separuh puncak je.. nak naek sampai atas.. sangat la cerun.. penat la.. tak mampu.. heee~





bile memasing tgh layan feeling.. 
time ni takde orang laen selain kitorang..








wajah2 keriangan kami.. heeee~

abes je panjat memanjat ni.. kitorang pi la bekpes dulu before balek uma.. aku curious sebenarnye.. kitorang ni takde la berpeluh melampau2 pun.. tak tau ni nak dianggap bersukan ke tak.. erkkk..

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment