♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, January 29, 2011

SNAP! SNAP! SNAP!

ni cite semalam punye.. disebabkan tiket aku lambat sangat.. kitorang pun outing la sat kat area A Famosa.. tangkap2 gambo untuk menyejukkan hati aku yang tengah bergelora.. time ni la nak tunjuk skill masing2 kan.. dari yang jadi model boleh jadi fotograper.. yang fotograper boleh gak jadi model.. tapi ni outing dak uma aku jela.. sebab pada hari kejadian ni.. kitorang nak balek uma memasing tok cuti gong xi fa choi..



mule2 kami berdua je.. die yang anto aku pi melaka sentral tu.. 
seb baek die tunggu.. kalau terus blah lepas anto aku.. 
mampuih aku mati kerbau kat mc tu.. hek! tenkius!!

lepas datangnye lagi 3 makhluk.. bermulalah aktiviti kitorang.. snap! snap! snap! sampai penat.. maaf lah ye.. gambo2 ni sume aku tak edit pun.. so memang origin abes ah..


gadis melayu abes la ni beb!


hantu kamera.. pantang nampak lense pi kat die.. 
tgh cakap pun boleh senyum.. ^^


aku suke pose ko ni kina! >_<


yang ni mengarut betol la.. haishhh!


tgh snap sane snap sini.. tetibe budak ni datang..
terkezut kitorang.. budak ni merayau2.. rupenye mak die meniaga 
kat dalam dataran pahlawan tu..
ala dik! senyum seram tol.. huuuuu~





SNAP! SNAP! SNAP! POSE!


muke berkerut memasing.. letih la konon2..
kejap! nape muke aku je yang berkerut ni.. haishhh..


kina! kan dah pesan.. jangan tido sambil berjalan.. ishh~


kejo die! ha.. takot la tu..


ish! penat tol nak kejo die ni.. tunggu la!


auuuummm! 
asal ko senyum ha?!


adenye kami di situ.. (^^,)



SNAP! SNAP! SNAP!


improvement la.. pandai posing dh.. i like!!


laen kali baring la.. baru care beb!


camne fotografer kat depan tapi boleh masuk pic gak ni..


pheewwiiiiiiiiiiiit~




DAN!!


TADDDDAAAAAA!
kiut2 je kan.. hek!

lepas solat asar je kitorang pun balek la.. aku pun start la bertapa kat mc tu sampai pukul 8.30 mlm.. owh ye! maaf ye en. fotografer.. gambo ko tak masuk plak.. tak payah la ea.. hehe.. by the way.. terime kaseh ok..

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment