♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, January 1, 2011

ia datang lagi

every year kite sambut new year kan.. terpulang la mcm mane kite sambut tu kan.. taun ni.. mcm biase la aku just sambut kat uma je.. feeling tak sampai lagi nak celebrate kat lua ni.. nak happening2 ni.. duduk uma layan katun phineas n ferb dgn adek2.. haha.. kuno tol la ko ni piza.. tapi aku peduli ape.. care ni la paling best.. moment paling mahal.. 



suke giler layan cite ni sbb kelako tgk akak die 
cube nak kantoikan adek2 die yg genius tu.. huhu..


sem baru pun nak mula gak.. budak2 sekolah pun dah nak start jugak.. ha! kat sini aku excited lebih2 sket.. sbb nye.. 2 orang adek aku yang amat sgt nakal ni dah sekolah.. tinggal la yg bongsu ni je yang tak sekolah lagi.. sorang naek darjah 1 n another one baru start tadika.. alaaa... kiut2 je kan.. teringat zaman2 kecik2 dulu.. huhu..



kiut2 je kan.. baru nak masuk darjah 1.. 
aku pakse die pakai baju ni pasai aku nak tangkap gambo die.. hehe.. 
pasni takmo gedik2 lagi ea abid..


yg ni baru nak naek tadika 5 tahun.. 
sbb baru nak naek so takde baju formal tadika tu lagi la.. 
jadi ary pertama kang die pakai baju ni jela.. kuya dah beso la! 


tinggal la si gangster ni sorang2.. sume team die dah naek sekola.. hehe.. 
tak sabo nak tunggu die ni sekola plak..


ni present tok bufdae kuya taw.. dan sbb kuya tu pompuan.. 
maka beli la beg kaler pink yg aku pilih.. 
(aku yg pakse sbb pakai wet aku) hahahaha~


beg abid ni ibu pilih sbb pakai wet ibu.. hehe

huhu.. rindu zaman kecik2.. zaman comot2 lagi tu.. sume dapat baru.. beli yang baru sume pakai wet dari wallet parents.. but skang ni nak beli pape kene gune wet dari wallet sendiri.. adeyhh.. tak tahan den.. sbb baru sambut new year.. most of uolss takde azam yang betoi2 azam kan.. sume maen2 lagi pasal azam yang lepas2 pun tak tertunai kan.. haaaaa... but its ok kan.. as long as uolss still ade azam baru every year.. aku ni.. asyek ulang 1 azam ni je yang belum tertunai lagi.. ape azam tu.. rahsia la weyhh.. epy new year to uolss.. XOXOXO

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment