♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, January 12, 2011

fesbuk pun expired

ok.. nampak sgt aku tertinggal sket pasal ni.. pas kecoh2 kat fesbuk baru aku amek kesah.. ape benar sume2 ni..? facebook akan shut down sbb ade expired date.. huhu.. ade aku kesah kalo nak shut down pun.. ape best sgt tah dgn fesbuk ni.. arghhhh! ok2.. aku kesah.. aku kesah.. taknak la tetibe je nak shut down.. ape ke hal plak plan mark kali ni.. tetibe nak wat kejutan new year.. bile mase plak mark ni letak expired date kat fesbuk.. hukhuk.. 


byk la weyh kegunaan fesbuk ni.. dgn fesbuk ni aku dapat la tau pengembangan dgn pengecutan kengkawan aku yang aku tak boley jumpe selalu.. even kwn2 yang dah lost contact.. kat page ni jela care nak keep in touch dgn diorang.. pasto nanti camne aku nak maen tekan2 button 'like'.. ishhh! aku suke wat keje like2 orang ni.. camne dgn cittyville aku.. abes la sume penduduk2 aku kang.. tapi mostly yang plg aku suke.. camne aku nak jadi admire orang.. nak bukak page orang tu.. *wink* :P 


dalam keseronokan ni.. ade gak keburukan fesbuk ni.. yela.. tetibe datangnye page2 tak suke orang tu la orang ni la.. ade gak yang menyamar sbb nak kawan dgn orang.. kire mcm2 ragam la.. tapi so far yang aku rase worse bile dengo ade kwn aku punye kwn punye kwn kene bunuh.. owh.. ini sangat seram.. dah boley wat bunuh2 plak.. huhu


ade gak yang jumpe jodoh dalam laman sosial ni.. nanti sape2 yang bufday nye lepas 15 mac ( tarikh fesbuk dijangka expired ) tak dapat la wish2 dari orang kat wall diorang.. alaaa.. tak syok ah.. huhu.. ade gak aku dengo tetibe fesbuk tak jadi tutup plak.. so.. kite tunggu jela ape mark ni nak wat.. yang penting aku sayang kengkawan fesbuk ku~


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment