♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, January 26, 2011

saat indah bersamamu SAYANG.. x]

sayang..


last weekend meninggalkan kenangan terindah padaku.. kite bekpes, lunch, dinner bersame2.. mandi sungai pun same2.. kiut2 je time tu.. yang paling menyentuh hati ku bile kite dapat solat berjemaah bersame2 kat kawasan lapang.. saat tu terasa indah dan sangat bermakna..



DUSHHH!!

sudah2! bangun! merepek sungguh.. sume ni sebab aku nak cite pasal pi kem hari tu kat ulu tiram.. tapi lambat sikit la nak update.. sebuk la konon2.. heee.. aku pi kem ni dengan budak uma aku.. kem ni sangat la membuka otak aku yang tengah serabut dengan wayar2 yang tersimpul2 gara2 assigment.. ditambah plak otak ni dah berhabuk dan harus dicuci.. seronok taw kem ni.. IKRAM antara yang menganjurkan kem ni selain pihak utem sendiri.. 

walaupun tempohnye kejap tapi input nye sangat banyak! ceramah dan aktiviti outdoor yang enjoy sehingge menimbulkan muscle2.. plus scene2 empangan pecah sampai terjadinye banjir.. paling tak blah bile scene antu2 aku boley layan tido.. urghhh.. time ni siyes la penat.. tapi masih dapat gak input2 nye.. owh ye! kitorang dibahagi pada ladies and gentle group.. ladies name kasih.. gentle name sayang.. kiut2 je kan.. kredit to pak imam la! terhasil lah kami KASIH SAYANG! x]

dan! dan! paling tension tahap gugur sume rambut bile semut serang bilik kitorang.. tak cukup dengan makanan manis.. baju pun semut pulun.. katil pun semut ni tumpang tido.. haishhh.. lebih ni! sepanjang kem ni aku tak berpeluang nak amek gambo bebanyak pasal takde kesempatan.. korang layan jela antara gambo2 yang terpilih ni.. 


pak long.. penceramah paling memberi kesan pada aku.. 
siyes! aku hormat abes dengan pak long ni.. terime kaseh pak long~


sebelum memulakan pengembaraan dalam hutan.. 
berdoa minta dijauhkan dari segala jenis bencana.. 
tapi ade 1 part tu.. fasi kene kejo dengan kerbau.. owh! sangat kelako!


team aku! LOADING.. heee.. seronok time ni dapat masuk sungai.. 
sampaikan salah sorang ahli team aku ilang kasut.. 
kene bawak arus sungai.. sebok sangat nak basuh kasut.. 
kat tangan masing2 tu ade 7 beg plastik berisi batu yang menggambarkan 
7 dosa zahir yang kite sume umat manusia lakukan..


owh! gayat.. sepanjang jalan kat atas ni kitorang kene bertahlil.. 
sambil membawa batu2 yang banyak..


pengalaman pertama solat di tempat lapang tanpa kemudahan yang biase 
kite sume ade.. dengan baju yang basah dan berbau.. kitorang solat same2.. 
sebelum tu kitorang amek wudu' kat sungai dengan cara menyelam 
sampai basah 1 badan.. tapi kene la niat amek wudu' sebelum selam..


makan sate yang mengeyangkan.. time ni siyes lapo giler.. alhamdulillah..
pak long kate ni KBM pertama ade makan sate.. syukran..


hari2 terakhir..



mase ni nak nyanyi lagu 'kau boleh'.. uhhh.. excited beb kalau bab2 
nyanyi2 ni.. upss.. abaikan muke ko tu ros.. heeee~


fasi2 serta penceramah lelaki.. :]


fasi2 perempuan.. :]

DAN!!


team LOADING!!! ^_^

tu jela antara gambo2 yang aku boley kongsi.. yang laen2 tu privasi.. heee.. by the way.. terime kaseh diucapkan pada akak2 serta abang2 fasi.. tak lupe jugak penceramah2 hari tu.. dan.. sume kengkawan KASIH SAYANG.. 

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment