♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, January 9, 2011

bile jauh

ok.. aku ni sangat2 la sensitif sikit bile ape2 mende sume ade kaitan dgn family.. tatkala hati ni rindu kat 'rumah manis rumah'.. miss adek yang 2 orang tu.. nak sakat die sampai nanges.. nak gosip2 dgn my mum.. nak pow my lil bro kaw2.. hukhuk.. ok! gedik la.. baru minggu pertama.. heeeee.. ni sume gara2 my housemate sume dapat jumpe their family minggu pertama lepas sem bermula.. two of them balek uma.. and another one ni.. mlm2 je hang out dgn her family.. so last night aku kene tinggal alone kat uma a.k.a. hostel aku ni.. sob3..

but when i feel bad about it.. nothing can make me cheer up that easily.. solat akan membuat hati aku tenang.. tapi i will cry after solat bile aku rase sedih.. haru sungguh.. mcm duk jauh sangat je kan.. ade 1 je yang boley wat aku ceria kejap.. i mean can make me feel little cheer rather than feeling too bad.. aku suke tengok gule2 smarties or yang ade rupe cam smarties.. sbb nak beli smarties ni mahal la.. so dapat yang murah yang ade rupe pun jadi la.. kalo dapat makan gule2 tu pun lagi bagus.. cause i will cheer up tibe2.. heeeee.. tak payah beli coklet mahal2.. huhu..



mereka berdua yang sentiasa jadi mangsa sakat aku sampai nanges.. 
aku tak kan benti sakat selagi diorang tak nanges.. x]

p/s:: jgn fokus gambo belakang ok.. messy sikit.. -.-"


mangsa pow aku..! rindu la bau duet ko beb..


mangsa suruhan aku kalo aku malas buat keje kat uma.. hoho~


teman gosip aku.. hehe.. my bunda~


yeeeee.. gule2 ceria yg menceriakan aku.. ^_^

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment