♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, January 20, 2011

teman burrr (part 1)

ape mende teman burrr ni.. aku pun tak tau mule2.. tapi lepas beberapa seketika baru aku tau menaalah ape ni.. owhh! ni rupenye teman burrrr.. ape2?? tak faham2.. heee.. dh2! hentikan karutan ni sume.. teman burrr yang aku maksudkan ni adalah.. treng teng teng.. teman2 burrgado, burrgosip, burrsedih, dan seangkatan dgn nye yg membawa maksud teman serumah.. ha! cakap awal2 kan senang..


mase mule2 masuk UTeM ni.. aku ditempatkan kat kolej kediaman bunga raya, blok A, tingkat 4 dgn 6 orang ahli uma.. seronok sbb jumpe kawan2 baru.. 



kenalkan 4 orang ahli dulu.. SITI NAZIRAH.. asal orang sg. petani, kedah.. die ni akak di antara kami2 ni.. mule2 kenal2 tu.. sombong2, malu2 lagi.. maklum la.. baru lagi.. tapi bile lelame.. mak aih! sewel jugak.. yang kiut2 tudung oren tu.. aku la.. tak payah nak kenal2..   -_-" yang gaya ala2 bahagia sangat tu.. name die NOOR HAFIZA.. ha! yang ni.. long long long friend.. kawan tadika + sekolah agama.. jumpe balek la weyh.. heee.. kuasa Allah.. die ni asal muar, johor.. teman sebilik aku sampai sem 4 ni.. tengok.. name pun same taw.. orang nye teramat suke sangat menyakat orang.. sape2 tak kenal die mesti sentap kalo kene usik.. die ni boley jadi sangat garang.. and the last in this picture.. adek kitorang.. NURUL AMALINA.. asal nye.. dungun, terengganu.. agak pemalu orangnye.. dgn kitorang je die berani sewel2 terlampau.. paling kesian.. selalu jadi mangsa buli kitorang.. bukan buli mal.. usik manje adek bradik je.. heee.. kalo lepak mlm2 dgn die.. mesti die akan cite pasal kampung die.. most important! die ni suke makan makanan yang kitorang sume tak suke.. budu.. urghhhh..!



yang ni paling special.. ade 2 chinese dalam uma kitorang.. yang kiri tu name die YAP XUE NEE.. die ni memule pemalu sampai dah nak abes sem 2 baru nampak pe'el die lebih kurang je mcm kitorang.. die asal segamat, johor.. dah ade 3 orang dari johor dalam uma tu taw.. xue nee ni suke sangat balek uma tiap2 minggu.. asal hujung minggu je die pasti lesap.. haishh.. sampai sem 4 ni pun pe'el die same je.. paling aku tabik spring hormat giler dgn die ni.. die ni boleh bangun awal2 pagi ok.. kalo kene naek bus pukul 8 pg.. pukul 5.30 pg die dah bangun.. mengalahkan kitorang yang kene bagun subuh.. last but not less ni name die ROSE LEW AI FEN.. die ni asal selangor.. fasih giler berbahasa melayu.. tabik ah dgn die ni.. sangat suke makan snack.. 



ni la serba tak ringkas pasal teman2 burrr aku.. part 2 akan menyusul.. aku buat banyak2 part sbb nak bagitau.. aku ni hidup nomad kat hostel.. erkkk.. hope our friendship is long lasting forever.. 

p/s :: [ will be continued....]


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment