♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 21, 2011

i admit, i adore them!


Tun Dr. Mahathir Mohamad + Tun Dr. Siti Hasmah 

ni la insan yang aku maksudkan tu.. Tun Dr. Mahathir and Tun Dr. Siti Hasmah.. i love both of them.. aku kagumi sumbangan Tun dlm pembangunan Malaysia.. sebenarnye! ape yang aku nak cite kat sini adalah keterujaan tahap tarzan lompat2 dari pokok ke pokok bile aku dapat jumpe Tun.. LIVE ok.. itu sangat seronok.. aku tak tau kenape.. tapi tula perasaan aku kelmarin.. universiti aku menjemput Tun untuk bagi sedikit motivasi kat dewan universiti aku yang melibatkan ramai universiti laen (yg ni berlaku pagi semalam).. so mlm sebelum beliau pi universiti aku.. beliau wat makan2 bersama penduduk melaka.. majlis ni berlangsung kat Kg. Morten yg amat terkenal dgn keindahan kwsn kampung nye.. 

kerana tak nak melepaskan peluang ni.. aku dgn ahli umaku pun pi la.. yang best nye! kitorang ni sampai in right timing giler! mase kitorang sampai.. Tun pun baru sampai.. wahhhh! mcm penyambut vip gak la.. heee.. excited sgt2 la time ni.. sampaikan kitorang jalan sesame dgn tmpat jln orang2 vip ni.. tak mau jalan dgn penduduk2 laen.. T.Y.T. Tun Datuk Seri Utama Mohd Khalil bin Yaacob dan Datuk Seri Haji Mohd Ali bin Mohd Rustam pun terlibat sama..



eeeee... aku yang kiut! x]


mase mule2 sampai.. Tun dibawa naek beca untuk masuk lebih dalam kat kg. morten tu.. pasai mmg sgt la jauh nak masuk dalam tu.. penat ok.. =_="



antara yang unik kat kg morten ni..



beca yang membawa Tun..


kesian die.. kene diri je camni.. seb bek dapat upah..







kami berempat yang kiut miut.. mase ni tgh tunggu Tun wat lawatan kat 1 uma tu.. kitorang tak mau pi mane2.. nak tunggu sampai Tun kua.. penat gak la.. heee~


ishh! aku yang kiut dgn muke senget.. poyossss abes~





mase ni aku lupe yg aku ni si gadis ayu bebaju kurung.. abes sume orang aku rempuh hanya kerana nak dapatkan shot paling cun Tun.. heee.. malu tak malu.. aku tolak tepi kejap.. kalo malu tak dapat.. haaaa..



amek gambo ni dari jauh je.. aku selit2 kat pokok2 uma orang.. haha.. nak pi dekat2.. kang abang jaga tu mara.. garang sgt.. haishhh~


ain, nazirah n ah yu.. (^^,)






walaupun tak dapat dengo motivasi PEMIKIR MUDA kat dewan beso universiti aku.. aku tetap berpuas aty dapat jumpe Tun.. fiuuhhhhhh! time kaseh kengkawan ku.. heeee~

p/s :: oleh kerana terlalu senang aty.. balek je uma.. terus aku basuh baju yang bertimbun2 tu.. midnyte basuh baju dengan tangan.. perghh! hebat.. terasa bangga sat.. >_<

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment