♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, January 25, 2011

beli belah di mlm hari

oleh sebab dah lame sangat merancang pastu asyek cancel je acara membeli belah.. akhirnye! terlaksana jugak.. huh! hari ni balek kelas je terus mandi2.. lepas maghrib aku dgn ahli uma aku pun berangkat la pi tesco pasai tgh ade kad tesco.. tu pun kad orang.. haha.. time kaseh la ye pinjamkan kad tu.. sampai tesco kitorang makan2 dulu.. pastu baru la beli dan belah dari tesco tu.. 



 sebelum meneruskan penjelajahan..





dan ni la akhirnya.. rm 1++.++.. berbaloi2..

maaf la ye housemate ku.. aku tak dapat keluarkan duet.. huhu.. nanti pasni kite tong2 la ye.. tapi korang jangan lupe duet tabung uma kite ok.. maybe sebab nak chinese new year.. ramai sungguh cina.. 

p/s :: aku ni sebenarnye skip kelas silat.. maaf ye.. ergen sangat mende ni.. heeee~
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment