♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, January 29, 2011

teman burrr (part 2)

kisah ni bersambung dari entry ni.. kali ni ahli nye ramai sket.. kitorang sesame pun since jadi fasi fakulti.. 



diorang ni memang rumet since sem 1 lagi.. yang kiri ni name die ROSBADIAH MOHD NAWI.. asal kelantan tapi boley gak jadi orang perak.. memule nampak die dah tau die ni spesis joyah2.. tapi joyah2 yang still cover2 la.. bukan joyah sport shoes.. hek! dah kenal lelame.. die ni sensitif sungguh orangnye.. senang sentap la.. berpendirian tetap aku rase die ni.. pasai kalau die cakap nak bentuk bulat jadi tajam2.. kene la wat gak bentuk bulat jadi tajam2.. kalau tak.. die tarik muke die gune bajak.. hek! yang kanan muke ala2 chinese ni name die NUR MYSARAH MOHD NASIR.. orang key ell.. mak die cina.. tu pasal la muke die camto.. selalu jadi mangsa buli sebab die ni adalah insan yang tak tau camne nak stop cakap.. siyes cam bertih jagung yang tengah masak.. POP! POP! POP!.. non stop..! tapi aku suke.. die ni takde masalah nak bergaul dengan orang.. sempoi jerk.. kan cik mysarah.. hek!


yang 2 orang sengih macam kerang basi ni pun memang rumet since sem 1.. yang kiri tu name die NUR ADILAH ISMAIL.. memule tengok die ni.. dah pikir dalam pale otak.. "ish.. budak ni kerek a.k.a. bajet ah..".. bile dah lame kenal.. mak aihhh.. sakit2.. die ni duk melaka.. uma die siyes dekat sangat.. tu pasal la die ni suke bebeno nak balek uma.. ishh! sorang lagi ni.. FARIDATUL SAKINAH OTHMAN name die.. mulut die ni kalau bercakap.. pot pet pot pet.. bising.. aku dah kenal die ni since minggu haluan siswa lagi sebab kitorang 1 group persembahan pentomin dulu.. cite lanjut pasal makhluk 2 orang ni dalam entry akan datang nanti ea..


ha! jumpe lagi kami 2 orang ni.. haha.. aku mane ley pisah weyh dengan rumet aku ni ha.. hek! so tak yah cite lebih2 ea.. kang entry lagi 1 aku cite ok.. aku nak cite pasal makhluk tengah2 yang sengih excited tu.. name die SRI DIANITA SARI SAPRUDIN.. siyes unik giler! name die ni utusan nenda die dari kampung taw.. die ni pun dulu sebelum kenal aku ingat die ni kerek gak ah.. eksyen je lebih.. die ingat die lawo die boleh eksyen.. hek! tapi bile dah kenal.. mengucap panjang aku.. siyes la budak ni EXTRA sewel.. layan die ni lelame.. boley sakit otak.. care die ni cakap ala2 kakak2 la.. boleh gak jadi macam makcik2.. upsss.. lupe nak mention.. die ni budak gombak..

maaf kalau entry ni membuhsankan.. tapi aku peduli ape.. buhsan jangan bace.. syuhh2..

p/s :: [continued lagi..]

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment