♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 4, 2011

Charlie St. Cloud

hari ni aku duduk uma sorang2.. so lepas aku laksanakan tugas sebagai suri rumah.. upsss! sebagai house mate yang sangat cool dan rajin.. *memuji diri sendiri.. dushh!* dengan mengemas pastu siap membayar 'bil' baju yang tertunggak selama seminggu dekat mesin basuh due hengget setengah tu.. aku pun layan la movie dengan bertemankan speaker baru ni.. *pinjam orang punye je..;p* .. lepas aku godeh2 hardisk ni.. jumpe la cite yang satu ni.. Charlie St. Cloud..! ok.. siyes aku dah lame cari cite ni.. 



cite ni tahun lepas launch.. tapi aku takde kesempatan nak tengok.. so sangat2 berterime kaseh kat kawan aku sbb sudi bagi pinjam hardisk die yang penuh dengan pelbagai cite! bagi korang yang dah tengok tu ok la kan.. yang belum tu.. aku sinopsis kan sket cite ni.. cite ni pasal seorang abang yang kehilangan adek lelaki die.. diorang ni sangat rapat sampaikan abang die ni tak boleh lupekan adek die.. so abg die amek keputusan keje kat tapak perkuburan di mane adek die ditanam sbb die dah janji dengan adek die nak jumpe setiap malam utk maen same2.. hanya abg die je nampak adek die.. jadi ramai orang ingat die ni gile.. sampaikan abg die ni jumpe sorang gadis ni pastu.. ha! ape seterusnye? korang tgk la sendiri.. lemak ayam nak aku cite sume.. bagi aku.. aku suke cite ni.. nice!! sebab laennye yang aku suke cite ni.. sbb pelakon utamanye la! Zac Efron!! mamat ni macho la weyh! siyes.. dalam cite ni die sangat2 macho.. -.-





nampak! gile macho mamat ni kan.. tang mate die tu yang aku suke.. mate biru die.. urghhh! sakit hati aku tengok.. +_+" .. sile2 la layan cite ni.. enjoy!

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment