♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, March 23, 2011

Ini penyakit 3 in 1.. korang ade?

Akhirnye ade jugak kesempatan untuk aku menaip ni.. lame beno tak ngadap blog ni.. kejap! lame sangat ke?? lame lah jugak bagi aku.. pedulik!


Isnin lepas.. aku kene serang penyakit 3 in 1.. sume datang dalam 1 mase.. parah seyh.. sakit pertama! sakit perut yang ala2 senggugut.. ingatkan kot memang senggugut tapi 'bulan separuh' aku baru je lepas.. perit weyh.. menggigil2 aku bile sakit tu datang.. 


Sakit kedua pulak.. c***t-b***t.. okay! yang ni memang parah jugak ye.. sebabnye.. pada hari kejadian ni.. aku puasa pulak.. so bile kerap sangat appointment dengan jamban.. hilang la sume tenaga aku untuk bertahan lapo tu.. tapi aku gagahkan jugak.. sebab aku yakin aku boleh melakukannye.. rugi dah setengah hari nak buka pose.. ya! aku boleh! -.-"


Sakit ketiga!!! DEMAM la pulak.. boleh pulak tetibe kene sakit ni.. sakitnye tak payah detail la.. tambah dengan pening kepala yang giler2 punye sakit.. 2 kali aku nak pengsan bile sakit tu datang.. mau taknye.. dah la pose, perut kosong.. kene pulak sakit camni.. bagus!!


Balek dari kelas aku terus tido dengan berselubung tanpa on kipas.. tido untuk hilangkan sakit kepale kejap.. malam tu aku pi berbuka dengan kawan2 aku la kat luar.. tapi aku in moody la sebab siyes kepale amat2 sakit! balek berbuke je.. aku dulukan isyak.. pastu ape lagi.. telan ubat terus bantai tido.. 


Paling sedih bagi aku.. bile sakit teruk camni aku ingat kat ibu.. sob3!! naseb baek ade kengkawan.. walau diorang tak banyak membantu, tapi aku berterime kaseh jugak lah kat diorang sebab amek berat.. especially roomate aku la.. siap kene mara sebab tak nak makan.. alalalala.. malu betol.. :]


Hari ni hari ketiga dah.. sakit perut senggugut tu maseh ade tapi tak teruk la.. c***t-b***t pun ade tapi kurang sikit lah.. syukur demam dah kebah tapi pening2 tu masih menyerang.. naseb baek dah bertenaga nak buat bising dalam kelas.. ;p


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment