♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, March 9, 2011

Menternak lemak di SEOUL GARDEN

Aha! lepas derma.. sungguh la kebulur kan.. siyes sangat lapo.. dalam kelas perut aku ni dah  berdondang sayang dah.. kreeeuuk.. kreeuukk.. *macam iklan megi kreuk2 pulak. ;p*..


Harus la di sini aku nak tekankan yang kitorang pi makan kan.. kat SEOUL GARDEN! tetibe makan dekat taman seoul pulak.. macam kat korea kan.. chop! bukan2.. buang semua yang korang tengah pikir tu.. 



okies! ni la tempatnye.. kat Mahkota Parade, Melaka.. kedai makan rupenye.. tempat ni aku nak cakap.. sangat esklusif beb.. boleh tahan la hargenye kan.. tapi! yang pasti buat korang puas hati.. korang boleh makan ape saje tanpa had.. korang nak lepak dari tempat ni bukak sampai tempat ni tutup pun boleh.. tapi nampak sangat la mengarut kan.. korang boleh tambah bape banyak kali pun takpe.. satu je aku nak ingatkan.. JANGAN MEMBAZIR.. sebab setiap pembaziran 100gm kene denda bayo rm5.. so beringat.. amek sikit2.. tak cukup tambah la lagi.. 

Makanan sangat banyak dan variety taw.. super duper sedap beb.. lebih2 cite pun tak gune.. korang pi la terjah tempat ni! owh! haaa.. kalau korang student.. bawak metrik kad korang tu.. dapat la diskaun sikit kan.. dalam rm23 plus govern tax dengan service charge.. berbaloi beb..

ade makanan mentah.. so kene masak sendiri ok.. sedap!!

ahli2 rumah.. :)

muke teruja nak penuhkan perut.. :)

jiran meja sebelah.. :)

sebok lumbe makan aiskrim.. 
agak2 korang.. sape menang,?

ini aku buat sendiri.. ;p
sos yang super duper triper maper yummmy!

sebelum dan selepas.. ;p
sudah bersih dan tak membazir..
bile perut masing2 dah penuh.. ni la kejenye.. ;p

harus ade gambo kenang2 an.. :]

lepas gian nak nyanyi.. perit tekak aku..
dengan perut masing2 tgh penuh.. boleh pulak nak nyanyi kan..


lepas penat jalan2 dengan mase yang singkat.. kitorang pun kene pulang la.. sebab mlm ade kelas bahasa.. haha! kitorang memang tak faham bahasa.. sbb tu kene pi kelas bahasa.. okies! mate dah ngantuk.. badan dah lemau.. perlukan rehat segera.. :]

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment