♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 4, 2011

Lelaki berbaju melayu sangat macho pada mata aku

aku suke tengok lelaki pakai baju kurung.. tak kesah la baju tu pattern cekak musang ke.. baju melayu johor ke.. or ape2 la kan.. bagi aku diorang nampak macho bile pakai baju melayu.. same ade pakai lengkap or just pakai baju melayu dengan jeans.. tapi! kejap2.. nape aku tulis entry ni? sbb nye.. aku pun tak pasti.. so ignore je.. and aku sangat pasti lelaki2 pun suke tengok ladies2 ni pakai baju kurung kan.. sbbnye.. ladies2 ni akan nampak ayu.. hehe.. tu yang aku rase la bile aku pakai baju kurung.. heeee.. ;p ..




dorang membe2 sekolah aku dulu.. ni mase sambutan hari raye..
tah ape sakit diorang pakat nak pakai lengkap camni.. -.-

urghhh! TERpromote adek sendiri plak.. +_+"

dan yang pasti.. aku suke dan jatuh cinta bile mamat ni pakai baju melayu!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/
suke2!! ♥♥♥

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment