♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, March 29, 2011

[Dream High] cite ni suke suruh aku jerit!

Aku tahu cite ni pun dari kawan aku.. dah banyak kali die suruh aku tengok.. tapi aku ni je ngade2.. kene take time nak tengok sebab cite korea ni panjang.. so nak tengok kene ade timing yang betul.. kalau tak, nanti tak feeling pulak..


Aku start tengok dengan adek laki aku.. memang tak membelah la kan si mamat tu duk same layan korea dengan aku.. kitorang tengok dari kul 10 mlm sampai 4 pg.. giler!! -.-"


Cite ni pasal 6 orang budak sekolah yang masuk satu sekolah yang agak terkenal untuk kejar impian diorang.. seronok jugak.. banyak nyanyi2.. menari2.. tu yang jadi sewonok.. kalau tak memang hampeh la aku nak tengok.. 


Pelakon2 pulak boleh tahan jugak ah.. kiut2 dan hensem2 serta macho2.. aduh! asyek jerit je aku mase tengok tu.. tapi cite ni banyak konflik.. setiap episod ade konflik.. itu pasal tak boleh nak skip tengok cite ni.. kang jadi tak best pulak.. kalau korang nak tahu korang tengok la sendiri.. kang aku terase macam director pulak kalau nak duk cite sume.. 
*SONG SAM DONG-pakwe ensem*
*GO HYE MI-the beauty one*
*HYUN SHI HYUK-owh!macho*
*YOON BAEK HEE-si sweet*
*JASON-incik kiut*
*KIM PIL SOOK-budak kiut*

Jadi aku rase confident nak rekemen cite ni dekat korang2 sume sebab kalau adek aku yang sakit mental kipas susah mati korea kate cite ni best.. maka memang best ok.. selamat menonton ye korang2.. 


p/s: hope cite ni ade next season :]
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment