♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, March 2, 2011

"Lingkaran gelap di bawah mata"

"ceh! cakap nak macam duta je!".. tu kate2 kawan aku bile aku cakap statement kat atas tu.. tapi betul la.. aku memang duta garnier.. ;p .. ni sume sbb mata aku dah nak jadi mate panda.. hadoi! tak mau la.. akibat tak cukup tido la ni .. sejak2 dah pandai tido lewat.. plus dengan buat keje sume last minute.. midterm nye lagi.. camni la jadinye.. dah boleh dah nak bersaudara dengan panda.. aha! boleh dah beli garnier eye roll on.. wah.. garnier lagi.. dah kate aku ni duta kan.. hek! tak suke ok bile mate panda nak muncul ni.. huduh.. ><



tapi badan aku pun sekarang memang comel macam Po ni.. pastu nak plus plak dengan mata panda yang dan nak muncul ni.. maka! aku akan jadi comel macam Po ni la! uhh!! sile la like aku pasni.. :p ..


harus menuju je kedai berhampiran untuk dapatkan menaalah ni! tungggu!! ><

sekadar gambar hiasan.. tapi nak bagitahu jugak..
ni seliper aku la.. ^^

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment