♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 25, 2011

Nak mati care glemer pulak ko ni

Dunia sekarang kan.. putus chenta je.. bunuh diri.. stress byk je bunuh diri.. bagi orang2 islam.. korang tahu kan.. bunuh diri tu amatlah dibenci Allah SWT.. roh kite ni tak diterime nanti.. tu yang jadinye hantu2 yang merayau2.. sebab roh nye tak diterime langit.. 


Semalam ade kecoh2 kat pesbuk pasal orang bunuh diri kat KB Mall.. yang ni kes tergempar jugak lah kan.. bunuh diri kat mall.. ape kejadahnye pi bunuh diri kat situ.. kan lagi senang ko pi minum racun tikus ke.. pi masuk sungai yang ade buaye ke.. terus buaya tu ngap kasi licin.. ni tak.. nak pi mall jugak.. saje nak kejo glemer kan..
video

Pulak tu dah menyusahkan orang nak kutip ko kat jalan tu kalau ko mati.. aku tak tahu la ape motif budak ni bersungguh2 nak bunuh diri kan..tapi dengo2 die tak mati.. Wallahualam..

HAVE A NICE DAY^_^

1 comment: