♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, May 22, 2011

Aduh! bengang betol aku. mane mau letak ini muke cantik punye pun??

huh! memang antara pengalaman terbaik aku lah kan. siyesnye punye bengang siot.. stress. aku ni penat tau tak. hari ahad pun kene keje.. kije pulak meriban2 kat opis tu.. dah kul 5 ape lagi biase budak opis buat kan.. harus lah chow dari opis kan. mase untuk balek!! excited bukan maen.

macam biase jugak ah aku je yang takde transport sendiri. pinjam lah kete opis kan.. kete ni memang power seyh. sekali die pickup memang rempit abes ah.. kalah kete temulak dalam cite kongsi tu ha.. -.-

dalam hati excited dan berkobar2 lah nak balek keje kan.. aku pun kasi rempit lah kete ni.. vroooooooom2..!! memang dahsyat lah wa cakap sama lu olang.. kete kancil lame ni pickup tip top! marvelloooooooooooooous!!

tengah sedap2 tekan accelerate tu. tibe.. lampu merah.. ape lagi.. stop la kan.. hadoi! tu pun nak kene bagitahu ke,. -.-"

lampu pun tukar jadi kaler hijau.. masuk gear 1. tekan accelerate. dan!


































































KETE PUN MAMPUIH ENJINNYE. 
start punye start. tak mau idup.. macam2 aku pujuk ni.. tak nak jugak.. aku pun on lah emergency signal.. 10 saat je die idup pasto mampuih lagi.. dengan penuh bengang dan cover kiut2 lagi mase tu.. aku pun kua tangan bagi signal suruh kete belakang jangan stop.. nak kua kete mase tu malu. lagipun kat tengah2 jalan.. takot pun ade..

duk dalam kete dah macam duk dalam oven. siyes daging aku sedap dan lazat time tu.. tapi time duduk tu pun ade rase takot jugak kene sondol dengan kenderaan dari belakang.. lagi2 time diorang tengah kejor lampu hijau kan.. paling seram kalau aku nampak lori treler yang panjang tu.. dah mengucap awal2.. haha! memang tak blah la kan. +___+"

10 minit kemudian, backup pun sampai lah kan.. kene lah tolak kete ke tepi kan sebab tadi dah duk tengah2 jalan kan. huhu.. gadis ayu dan jelita macam aku kene tolak kete??? urghhhhhh!! naseb baek lah aku tak pakai baju kurung. huh!

lepas jumper sane dan jampi sini. kete pun ok lah nak start kan.. tapi sepanjang jalan tu kene lah always maen minyak je.. dah macam nak lumbe pun ade.. hadoi!

aha!! lupe nak mention kat sini aku keje ape kan.. aku ni keje kerani je kat sekolah memandu. dah tadi aku cakap aku bawak kete opis kan.. so, sendiri mau tau lah aku pakai kete kancil camne kan.. yang ade sticker sekolah memandu tu.. perghhh! memang aku dah tak menahan sungguh time tu..

dan terime kaseh untuk kete stylo ni.. kamo dah bagi 1 kenangan yang luar biase! serik dah nak bawak kete rempit ni!! ibu! cepatlah belikan akak moto.. sob3~

pada pemandu2 kat jalan tadi.. walaupun bukan korang.. aku nak mintak mangap lah ye.. bukan aku nak bende ni jadi.. huhu.. bak kate amir "I'm Sorry". ;p

HAVE A NICE DAY ^_^ 

No comments:

Post a Comment