♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, May 16, 2011

Cartoon Mr. Bean paling tip top!

haha!! aku suke giler dengan cite kartun yang satu ni.. bape puluh juta milion lemon kali tengok pun aku tak reti nak jemu.. paling tak boleh bile aku boleh gelak walaupun aku dah tahu jalan cite.
pulak sekarang ni aku dah ade geng nak tengok cite ni.. sape lagi kalau bukan adek2 aku kan.. diorang pun sepesen je dengan aku.. tengok banyak kali pun masih boleh gelak.. paling seronok bile parents aku pun terjebak same.. haha!

aku suke tengok cite ni pun sebab lawak sengal mr bean ni kreatif sebenarnye. itu pasal lah aku boleh layan. ditambah dengan lukisan die yang awesome ni.. lagi2 lah aku nak layan kan..
bermule dengan cite asal yang rowan atkinson ni sendiri berlakon sampailah dah diadaptasi jadi karton. sume memang aku layan.. 

pernah sekali tu aku join 1 kursus.. duk dalam hotel lah kan.. bile bangun subuh tu aku mesti on tv.. bayangkan subuh2 dah ade cite mr bean karton ni.. kursus tu pulak seminggu.. memang seminggu tu pagi2 dah tengok cite ni lah.. pastu boleh gelak lagi.. yang membe2 aku terpaksa lah layan sebab diorang pun tak nak tengok siaran berita pagi2.. heeee. ^^
antara watak2 utama dalam cite ni. teddy yang memang sporting sebab berlakon bisu. haha! mr bean yang sengal2 ubi kayu.. aweks bean yang ape bala tah boleh syok kat bean ni.. tuan uma bean yang garang bebeno pastu kaki buli pulak tu.. si kucing yang sepesen macam tuan die.. kucing ni lupe daratan sebab mase die kicik2 bean yang selamatkan die. pastu suke2 hati tuan uma bean je nak amek kucing tu..


kereta kesayangan mr bean ni.. sangat kiut ok! giler aku suke siot.. kadang2 ade jugak terperasan orang bawak kete camni. nak kunci pintu tak payah pakai alarm.. tu ha! pakai mangga terus.. stylo! :]


diharap professor ni akan terus berkarya dengan cite paling tip top..

:: take a visit kat website ni ok. ::
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment