♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 11, 2011

Bile gadis melayu tunjuk belang entah apeape

kejadian ni berlaku mase kitorang teramat stress membaca nota2.. so, sakit sewel datang mengejut sebab kitorang pun terkejut dengan ape kitorang buat ni.. sungguh lah 'sakit' time ni.. kitorang kat uma gadong ni memang pakai kain batik.. ala2 gadis melayu yang tengah2 la, bukan tarawal dan terakhir. 

start turun pi beli lauk tengahari lah.. kitorang pakat sume ahli uma pakai kaen batik.. dah macam orang baru lepas pantang.. naseb baek lah kitorang dah ikat ketat2. ;p .. memang sengaja nak tarik perhatian orang pun. haha! ramai jugak tegur.. ape korang heran pulak? kalau laki pakai kaen pelikat. takde pulak korang nak tego2.. tapi tang pompuan ayu macam kami2 ni pakai kaen batik, terus nak tegur. tak faham tol aku. mesti korang sume tak gheti pakai kaen batik kan.. takpun korang malu nak pakai kaen batik kat gadong tu.. yela, korang kan orang bando2 kononnye.. so, kene la pakai jeans dan segala jenis bagai suar kan.. erk! teremosi pulak.

balik pada cite asalnye.. dah alang2 ade kamera mahal2 kan.. kitorang pun manfaatkan lah.. baru tak membazir.. 
macam orang dalam pantang. dengan sweater. naseb baek tak pakai stokin..
dalam uma pakai tudung.. hebat kan. :]

ni seliper kami! iye, dalam uma kitorang ni kene pakai seliper sebab lantainye simen semata. so, agak sejuk lah sometime kan.. nak show off seliper kiut memasing.. aku ade 2 seliper. oleh sebab dak dila takde seliper. so aku bagi die pinjam yang sunflower tu.. iye2 dila.. saye tahu.. same2.. kamu boleh pinjam lagi.. :]
 urghhh!! sob3.. gonna miss ahli C1-15 ni.. cukup lah ni je gambo yang aku boleh upload sebab yang laen2 tu hanya untuk tontonan kami je.

HAVE A NICE DAY ^_^

1 comment:

  1. Kalau sudi saya nak ambil gadis bertudung biru ungu terang tu sebagai isteriku kalau dia tidak kepunyaan hak orang.

    ReplyDelete