♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, May 10, 2011

Anniversary ibu dan ayah yang ke 24 tahun.. moga Allah kekalkan jodoh ini hingga akhir hayat.

oh iye! sangat lambat nak update cite ni.. baru dapat peluang nak hupdate blog ni.. anniversary ni pun dah sebulan berlalu.. bertarikh 8/4/2011.. aku sungguh2 nak balik pagi tu sebabnye konon2 nak sambut anniversary ni.. as usual lah! aku je yang kene jadi mastermind tok celebrate sebab both of them tak tahu pun.. 

weyh! ingat senang ke nak jadi mastermind ni.. every year kot aku kene pikir nak buat ape.. bukan takat anniversary. birthday diorang pun aku lagi kene jadi mastermind nak celebrate.. haishh! tanggungjawab seorang kakak.. chewah! bluuek!


kali ni aku dah kering idea.. so aku buat care paling simple dengan bajet yang simple jugak.. maklum lah.. kutip2 dari adek2 kan.. mane diorang ade duet banyak2 hengget kan.. jadi!! aku lagi kene topup banyak untuk cukupkan bajet.. 


kali ni aku buat dengan care belikan eskem 2 bekas menggantikan kek.. muak lah makan kek je berzaman.. pastu atas kek tu aku tulis kata2 pujangga la kononnye gune choki2.. rase cam mengarut tapi tu jelah idea aku saat itu..


dan saat paling tak blah!! bile parents aku memaseng sebok.. sorang ke hulu sorang ke hilir.. mak aih! buntu giler aku mase tu sebab tak tahu camne nak celebrate.. yela. takkan nak bagitahu diorang kot yang kitorang nak celebrate anniversary diorang.. 


ibu aku sebok dengan hal kat sekolah yang nak buat maulud.. so die kene la pi rewang kan.. yang ayah aku pulak. tiap2 malam akan ke surau kawasan umah tu.. so ape nak buat ni??? malam tu aku kene anto ibu aku pi sekolah die.. dan oleh sebab adek aku yang kicik ni mengidam nak makan kfc.. so aku bawak la segerombolan adek2 aku sume pi makan kfc.. kami adek badek je! hadoi.. pastu lepak2 kat taman permainan sementara nak tunggu kene amek ibu aku..


dan akhirnye di tengah malam dimana jam sudah menunjukkan jam 11.30 malam.. barulah kami berpeluang sambut.. tapi agak kuciwa sebab takde gambar lah.. maklumlah.. memasing penat siot.. lepas sambut dan pulun eskem walls tu.. aku orang pertama terbongkang.. mak aih! ngantooooooook~

:: siyesly.. aku kekok kot dah lame tak menaip2 ni. maaf kalau bahasa lintang pukang ::


HAVE A NICE DAY ^_^ 

No comments:

Post a Comment