♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, May 14, 2011

Jalan2 dengan family is the best among the best ever!

betol lah kan.. sape yang tak hargai family sangat2 rugi.. rugi! rugi! rugi! nak pulak kalau adek badek yang ramai macam aku ni.. seronok siot bile dapat holiday sesame.. riuh giler. sume jadi hiruk pikuk.

sabtu lepas kitorang pi the legend hotel international water home kat port dickson.. saje nak holiday kan. sume ikut except adek laki aku sorang.. bayangkan kalau die ikut pastu naek naza dengan isi dalamnye dah jadi 11 orang.. tak nak macam sardin pulak kan.. -.-"

bilik hotel tu sangat lah beso plus ade kolam kat dalam kawasan bilik. seronok weyh! tapi aku tak tahu pulak 1 malam bape rm++++ nak kene bayo. 
 yang duduk tu kene mandi tepi2 je sebab pagi tu die almost lemas pi mandi kat tengah.. walaupun dalam kolam ni 4 kaki tapi ianya dikira dalam bagi budak 4 tahun ni. -.-"
on the way nak balek kluang tu. kitorang singgah makan tengahari sat kat kedai ape tah namenye.. yang aku tahu ade nasi arab dengan nasi kukus gulai kawah.. meletops lah beb.. sedap siot.. kalau korang biase lalu jalan belakang antara melaka-port dickson.. korang akan jumpe kedai ni kat kawasan selekoh.. bersebelahan jugak dengan kubur..
orang pertama dapat makanan.. nasi kukus gulai daging. same menu dengan aku.. 
memang superb lah.. tengok pinggan besau tu.. semput aku nak abeskan.. 
yang ni dok makan bakso je, ><
ni lah nasi arab tu.. ok! superb ah.. sodap seyh.. nampak macam sikit 
tapi sungguh la banyaknye.
dah alang2 lalu kat melake kan.. kitorang singgah jap kat cowboy. konon2 nak membeli sakan pastu blah kan.. tapi oleh sebab orang ramai bebeno.. beli je ape yang sesuai time tu.. 
it's fun to have a big family cause u can face a big n variety of problems, behavior, characters, sakit kepala, sakit hati, and so on.

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment