♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, May 24, 2011

Alasan budak2 bawah umo memang camni ye

dialog ni aku dapat lepas aku buat survey dengan environment uma aku ni ha. al maklum lah adek aku berduyun2.. jadi tak payah lah aku nak kene kua pi buat survey kat luaq kan..

antara dialog yang tak menahan taik telinga aku nak dengo bile adek2 aku ni malas nak buat homework or nak pi sekolah..

: kuya takde kaler. kesian kuya tak boleh buat keje sekolah.. :
: abid takde pengkorek.. tak boleh tulis sebab pensil abid patah.. :
: kuya sakit perot, tak boleh buat keje sekolah. :
: kesian kuya ibu.. kuya takde kaler nak buat keje sekolah. :
: buku abid hilang lah.. *sebab die nyorokkan* :
: tengok dalam beg kuya.. kesian kuya takde barang dah. *nak suruh beli barang baru* :
: kuya takde pemadam, tak boleh buat keje sekolah. *teros blah taknak buat keje* :
: abid nak salam ibu. *ibu nak pi tusyen je.. pasto dengan abid2 hilang* :
: kuya nak makan dulu. kuya lapar. nanti kuya buat keje.. *makan je dah berjam2* :
: nak tengok teybi dulu.. nanti baru buat keje. :
: abid mengantok lah.. :
: mamat kacau kuya. tak nak buat keje.. :
: kejap ye. nak mandi dulu. :
: kuya penat lah nak buat keje.. :
: tangan kuya penat lah. :


oleh sebab aku ni banyak lepak dengan kuya. memang mostly pasal kuya jelah.. tapi care aku senang je kalau diorang ni tak mau buat keje.


: AMEK ROTAN DALAM BILIK AKAK TU : 

puffff! terus rajin giler buat keje. tetibe pengkorek ade, pemadam pun ade, kaler pun magic jugak ade dah.. ragam adek2 kan.. penin2. -.-" 

 HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment