♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 11, 2011

Pemilihan boling untuk masum. siyes aku serik maen banyak2 game sekaligus

amende pulak masum ni.? ni kire macam sukan2 antara universiti lah.. kalau kat sekolah dolu namenye mssm, mssd n so on lah.. kat universiti kite panggil masum ye adek2.. hadoi! one day tengah konon2 study kat kampung buku area taman botanikal tu.. osmet aku dapat call.. orang tu bagitahu yang kitorang dipilih untuk buat selection boling ke masum.. hamboi! tak pernah2 aku kene pilih2 ni..

so hari jumaat yang aku tak hengat tariknye.. kitorang pi la MIBC lagi kan.. pagi2 pulak tu.. kul 10 pagi kene sampai kat mibc tu.. tempat tu pun belum bukak lagi mase kitorang sampai.. rase macam nak tolong bukakkan je pasal terasa bagai diperli2 pulak.. yela! datang awal sungguh2.. ape kejadahnye semue ini.. -.-"


game start lambat jugak lah.. dah name pun selection so mesti la tak ramai kan.. ladies 6 orang n guys pun 6 orang jugak lah.. diorang nak pilih 4 orang.. korang rase2 kan.. aku ni ade chance terpilih ke..? ahhaaaaa,, bace lagi.. kang tahu la.. :p

kitorang kene maen pagi petang ok.. pagi 6 game straight n ptg pun 6 game straight.. ok! sekarang bayangkan 6 game pagi petang dah jadi 12 game plus dengan 1 frame ade 10 game.. ha! amek kalkulator.. pi kire sane.. tengok jumlah kitorang kene maen macam robot dengan dalam mibc tu sangat2 sejuk.. ><


pagi2 maen tu maseh sungguh2 lagi.. masuk petang je.. mampuih letih bebeno.. skru sume dah longgar.. tunggu mase tercabut je.. penat siot sebab diorang ni sume maen laju sangat.. baru lepas baling dah kene baling lagi.. bile nak rest.. hadoi!

ary esoknye.. bangun pagi is the worst day.. bukan ape lah kan.. sume ni sebab badan kitorang sume sakit2! tangan jangan cite lah.. lenguh je memanjang.. kaki pun lenguh jugak.. dah jalan pun kengkang2.. yang aku tak faham.. kenape gigi aku pun sakit.. maen boling je kot.. dah terpaksa makan bubur.. satu hari pulak tu.. ishh!

sakit ni pulak bukan kejap.. sampai due tige hari jugak lah kan.. macam orang dalam pantang pun ade time tu.. hadoi.. haru sungguh.. owh! ahaaaaa.. lupe nak bagitahu aku dipilih ke tak.. huuuuu.. resultnye haruslah gempak! 











































































HAHAHA! TAK DAPAT SIOT!
bukan sebab tak handal tapi ade lagi handal dari aku. so kire macam aku mengalah la kan.. haha! dah memang takde tuah aku nak dapat , nak buat camna lagi kan.. -.-"

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment