♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, May 10, 2011

Boling pembimbing rakan siswa. ade sejarah di hari ini.

game ni aku dengan osmet aku join mase sebelum study week yup.. dapat lah nak release sikit tension2 serta gian nak maen boling.. satu team ade 4 orang.. so aku dengan osmet aku dah jadi 3 orang plus sorang jejaka tak berapa nak tampan atau dalam bahasa mudah.. tak macho lah.. sebab mamat tu takkan bace blog aku lah, aku berani kutuk.. ah! same je, depan2 die pun aku cakap lepas je.. jujur la katekan.. erk! -.-"

aku sebenarnye tak hengat tarikh kejadian lah.. sebab dah lame sangat tersimpan dalam backup memory otak aku ni.. tapi aku hengat mende ni ary rabu sebab ade koko petang tu.. koko ape? abaikan ok.. after koko tu, aku dengan osmet aku gerak lepak kat mydin nak online2 sementara tunggu tok game that nite kat MIBC.. 

tapi! sebelum sampai mydin tu.. haruslah kitorang naek kete kan.. nak jalan kaki dari kampus kat ayer keroh sampai mydin mitc?? giler ke sewel.. ishhh.. mengarut lah kan.. kebetulan hujan pulak.. masing2 tak bawak payung, so memang kene naek kete.. (macam takde kene mengena pulak).. 

dalam hujan2 ni jalan mesti lah licin kan.. ha! dah pikir kitorang eksiden lah tu.. ishh! kalau eksiden.. memang takde peluang la aku nak maen boling kan.. almost eksiden! sume gara2 nak lepas dari lampu merah.. nak cite dalam ni kang.. tak feel sebab aku nak kene bersungguh2 cite dengan gaya lagi.. baru lah korang boleh rase ape yang kitorang rase mase tu.. cukup aku ringkaskan yang kitorang hampir langgar divider jalan pastu kete hampir berpusing.. seram tapi kelako! :]

team kami! n_n

aku tak tahu rule game ni yang sebeno2 nye macam mane.. sebab kalau kate boleh mix.. kenape ade team yang sume ladies and sume guys.. pastu fight sesame team.. mane fair n lovely camni.. upsss! mane fair kan kalau sume team yang konon2 macam mix ni fight each other.. and of course lah team guys will win kan.. tapi kitorang tak kesah sebab masing2 nak maen for fun.. macam aku tulis tadi.. nak lepas gian.. ^^

 yang ni pulak team jiran kitorang.. sume guys! tapi hilang sorang lah.. tengok! kan dah jadi tak fair ni.. ishhh.. tapi naseb baek lah kitorang menang.. upsss! bangga pulak.. haruslah beb.. sebab kitorang ade sorang je guys.. yang laen sume ladies taw.. kitorang maen 2 game straight.. penat jugak lah sebab takde rest lagi.. dekat2 nak midnite jugak kitorang abes game ni..

yang ni konon2 ade coach la kan.. -.-"
 
nampak muke cencorot aku tu.. ni bukan sebab penat je tapi sebab aku nebes sangat.. sepanjang mase tangan aku menggigil je. macam tournament beso2 je nak nebes2 ni.. sampai abes game kot aku shaking.. >< 
tetibe diorang ni datang pulak.. yang aku kenal mamat pakai baju itam tu jelah sebab die yang bagi kitorang peluang meniaga kat kampus tu.. kire macam sponsor jugak lah.. tapi yang sangat2 tak menahan aku tengok mamat ni adalah kerana........!
                                























  baju kitorang boleh same!!! -.-"
gaya baling je memang dah fail.. tapi banyak strike ok! :]
  jangan pelik nape aku 'comel'. n_n
ni pulak hadiah yang patutnye kitorang dapat kalau fight dengan fair lah.. tapi oleh sebab tak berapa nak fair.. kitorang dapat yang arrow merah tu.. itu jelah dari takde langsung.. cetoet je.. satu team dapat satu.. alahai camne nak bagi 4 ni?? -.-"

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment