♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, May 15, 2011

[ con't ] kisah cencorot. ok! ni last ye. :]

finally kan.. abes pun sume drama, cite, series ni.. ape korang ingat korang je muak.. aku pun muak kot nak buat series2 ni.. kali ni punye cite aku nak kredit kat bonda kesayanganku sebab dah bagi idea yang bernas dan excellent ni.. haha.. takdelah excellent mane pun..

kisah terakhir!

ade one day tu aku mintak duet belanje kat ibu aku.. macam biase lah kan.. nak mintak ayah takot, mintak lah ibu.. sorry ibu.. so, sebelum aku naek bas tu.. ibu pesan duet tu jangan membazir.. belajar berjimat sikit sebab nak cari duet ni bukan senang. jadi mase kat melake tu, aku sungguh2 berjimat seyh.. pagi bekpes kat uma je.. makan lah nestum dengan biskut. tengahari kalau lapo aku makan yang simple2 je bajetnye.. petang dengan malam aku makan biskut cicah teh o.. pergh! nampak tak gaya jimat melampau aku ni..


tapi siyes beb.. jimat duet aku.. seminggu aku gune dalam 10 hengget.. seminggu ok! bukan sehari.. memang berbaloi2 lah.. bile pi jalan2 kat jusco, nampak itu ini terus nafsu membeli tu membuak2.. tapi ingat. JIMAT!! setiap kali nampak barang yang berkenan je.. mesti akan cakap 'jimat, jimat, jimat'.. letih la weyh tapi sume ni untuk bonda..

dan virus jimat ni berjangkit kat dak2 uma aku.. sume pakat nak join kempen jimat aku ni ha.. so memasing pandai2 lah save budget asalkan jimat.. terpaksa lupekan nak makan fast food dan segala mende laen.. nak beli barang pun kene ingat kempen ni.. menjadi jugak sampai lah kitorang abes exam.. kire sebulan jugak kempen ni.. lagi hebat dari tak bukak lappy.. :] 


:: okay! sekarang dah abes dah.. takde continued2 lagi ::
 
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment