♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 25, 2011

Kenape ko ni hensem sangat ha?!

ok2! memang tertinggal jugak lah ni kan.. aku dah tau lame cume baru nak hupdate je ni.. mamat ni memang tip top ah rupe die.. 

si nik irfan ni lah kan.. hensem sangat.. abes aku hasut kengkawan aku tengok mamat ni.. haha! sengal siot.. bagi yang dah tau, lantak ah.. yang tak tau ni aku nak bagitau yang mamat ni nyanyi lagu just the way you are versi remix malay.. memang sedap dan stylo ah kan sebab die nyanyi versi malay yang aku rase kalau translate lirik dari english ke bm memang laen. so, die ni berkolaborasi dengan caprice nyanyi lagu ni.. kire lirik sendiri tapi music yang same lah kan..


ouchhh! u make me sakit hati sebab hensem sangat.. -.-"
mamat ni asal kelantan tak silap aku. aku dengo2 kabo die ni study kat UK.. fuuyoooooo!! orang hensem2 ni memang pandai2 ea. urghhh!

aku malas nak upload video die sebab internet tak laju.. so, lemau lah aku nak tunggu kang.

 HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment