♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, May 15, 2011

[ con't ] sambung lagi kisah ni

iye! memang aku akan buat series kisah ni sume. sambung suke2 hati aku lah.. kali ni aku nak cite kesungguhan kitorang ni sampai sanggup stay up.. 

kisah keempat!

huh! stay up bukan kat umah tapi kat mcd.. hamboooi! sanggup stay up sebab buhsan siot duk umah tu.. dah la tak boleh bukak lappy. duk uma bikin stress je.. so kua lah study kat environmet laen.. sengal! 

kua uma dalam 10 malam pastu lepak kat mcd ayer keroh.. sampai2 teros pi order makanan.. pastu duduk kat area dalam mcd tu.. mule2 ok.. dah lelame.. sejuk melampau2 pulak.. sampai aku pakai stokin dalam mcd tu.. pakai seliper tapi sarung stokin.. aku tahu orang keliling faham ape yang aku rase time tu.. 

aku stay up dengan rumet aku je.. kire dating berdua lah kan.. ni sume gara2 nak study subjek supply chain.. kalau tak excellent, aku tak tahu lah kan.. kitorang stay up sampai kul 5 pagi.. tapi aku kul 3 something dah give up.. tak sanggup tahan mata ni lagi sebab dari bangun subuh aku tak tido.. so, aku pulun tido dalam kete. kul 5 pagi tu terus gerak pi kampus lah kan.. mak aih! kire orang paling excited nak amek exam ni.. sebelum subuh dah sampai.. 

sementara nak tunggu kul 8.30 pagi tu, kitorang lepak kat surau.. dalam2 lepak tu, sempat lagi tido.. owh! yang nampak sengal bile kitorang masuk macam penceroboh. pak guard tu tido mampuih pulak.. ish! dah kene jalan senyap2, cakap pelan2, n even tak bukak lampu pun dalam surau.. dah nyamuk kenyang pagi tu.. -.-"

:: to be continued again dan lagi ::

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment