♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 11, 2011

[ con't ] kisah sejarah cencorot.

kalau korang dah bace cite ni, maka korang dah tahu lah permulaan kisah ni.. aku nak sambung kisah kedua pulak..

kisah kedua! 

yang ni kisah kesedihan aku! ape yang sedih?? sebab study hard sangat? sebab tak boleh bukak lappy? sebab exam final yang taff bebeno?? weyh! sudah..

sebabnye :




















































aku tak balek la weyh study week ni!!! 

ok..  mesti ade yang cakap.. normal la kot tak balek ni.. tapi tak normal bagi aku kalau study week tak balek.. duduk bermastautin kat hostel pulau gadong tu.. mak aih! buhsan weyh.. -.-

memang la osmet aku pun ade yang tak balik.. tapi!! diorang dapat jugak balek kejap2.. paling2 tak blah pun parents datang jenguk.. yela memasing uma dekat2 je.. plus ade transport pulak.. seronok lah korang kan.. dah aku selalu kene tinggal sengsorang kat uma.. korang ingat aku tak sentap ke? ish! sentap ok.. *tangan di dada, mata ke atas* 

terasa syahdu di hati ni taw.. tapi aku ni gagah orangnye.. erk!! maka aku rilek je.. macam takde mende pun.. hadoi! aku memang suke tak balek mase study week ni. *tangan di dada, mata ke atas*

:: to be continued lagi ::
 
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment