♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, May 17, 2011

Wonderland kat uma sendiri

selepas berhari2 panas yang teramat sangat dari siang sampai malam.. akhirnya hujan turun jugak membasahkan bumi yang hampir kering ni.. seronoknye tak payah cakap lah kan.. excited kot.. syukur!

paling excited haruslah adek2 aku kan.. diorang luar biase excitednye.. naseb baek hujan ni takde guruh dengan kilat.. bertambah2 lah excited diorang tu..
tang mane budak2 ni excited?? alaaaa. aku tau korang musti dah dapat agak kan. sebab korang pun dolu2 mase kicik2 pun camni kan.. ^^

 mule2 sorang.
 die dah mai dah.. die dah mai dah.. :]
pastu korang layan jela gambo2 ni. lengkap dengan periuk belanga. 
paling tak blah mandi dengan bendera Malaysia. patriotik abes!
ikutkan hati ni memang nak join.. tapi oleh kerana kesihatan aku pun tak berapa nak mengizinkan. maka! terpaksa aku batalkan hasrat tu.. sob3~

pengunjung setia wonderland ni. ade lagi sorang tapi die sekolah mase ni so tak dapat nak join lah.. diorang ni dapat mandi manda pun sebab ayah aku takde.. kalau tak, memang takde peluang lah kan.

WONDERLAND  DESA HARMONI
tempat: uma parents aku. :]
waktu: mase tengah hujan lah :]
harga: ikut suka hati. :]
no. untuk tempahan: tekan lah ape2 nombor korang suke, tak lebih dari 9 nombor,. :]
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment