♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 11, 2011

[ con't ] kisah sejarah ni tak abes lagi

 kisah ketiga! 


dalam sebok2 study hard tu,. ade jugak mase2 terluang aku nak jalan2.. heee.. dan oleh sebab aku memang sah2 akan tinggal uma sorang kalau tak ikut.. so, aku ikut la osmet aku ni.. die ajak aku pi sauna.. haishhh! macam tak percaye je.. 

sauna tu plak tengah promosi.. free la ape lagi kan..ni lah peluang aku nak rase lemak2 daging kat badan aku ni di stim.. upsss! tapi aku tak mau la heboh2 kat bonda kesayanganku.. kang mampuih die duk pakat reramai dengan adek2 aku dok bantai gelakkan aku.. erkk! parah siot.. -.-"


sauna ni simple je.. takde lah terlalu over sangat outfit korang tu.. berkemban je.. terasa macam orang dolu2 la jugak kan.. kiut2 je.. (ha! puji diri sendiri pulak).. dan paling best dan bertuahnye.. sauna ni baring bukan style duduk tu.. sesuai beno dengan namenye.. the LAZIEST sauna.. mak aih!! memang pemalas beno la kan..


untuk promosi ni.. diorang (merujuk pada pekerja2 sauna tu) bagi test 30 minit je duk dalam sauna.. mule2 masuk tu, rase biase2 je.. tapi bile dah 10 minit.. mule lah segala jenis ibu2 peluh kuar.. pergh! mendidih2 siot.. yang osmet aku tak dapat terime kenyataan bile aku boleh bantai tido mase tengah duk panas sauna tu.. dah sauna pun baring, 30 minit pulak tu.. dah la tak boleh gerak2.. nak cakap banyak kang orang keliling dengo.. ape lagi nak buat selain tido.. 

ini menunjukkan aku ni kebal or lemak2 aku ni tepu sangat sampai panas ni tak bolehh tembus aku.. mustahil ok! sebab bile keluar dari kepompong tu.. aku lah yang paling basah macam baru terjun kolam.. :]

korang boleh la buat visit kat TRB ni.. aku rase tempat ni baru bukak sebab tak pernah nampak before this.. so come take a visit la yup.. kat sini pun ade facial treatment jugak.. tempat ni pulak dekat dengan nasi kandar.. jangan pulak lepas korang bersauna2 tu, terus pulun nasi kandar! 

tapi kan! promosi maybe dah nak abes kot.. aku pun tak pasti sebab osmet aku cakap promosi abes ujung bulan mei.. dan lagi sekali.. gambar takde sebab... ade pulak nak bagi tengok gambar orang bersauna.. ishhh! terime kaseh dak dila sebab sudi ajak saye.. terharu ni.. sob3~ :')

:: to be continued lagi lagi ::

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment